CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

August 9, 2008

im sorry sayang...

bile terkenang balik apa yg dh aku buat kt izhar aku rase bsalah sgt2..sejak 2 mggu kebelakangan nih mood aku tk appy jer..mgkin sbb terlalu sensitif..
bile sensitif aku akn wat prangai dan yg kene tempias yer har..
nk kata aku period tk gak sbb bkn mggu aku period..
terlalu byk pikir yg remeh temeh aku jd mcm nih..hurmmm

sdgkan izhar layan aku baik jer..cume kurang perhatian kot wat aku jd mcm nih..
apa tk yer..dia selalu bz dgn keje dia dan akan smpi umh dlm kul 8-8.30 mlm
bl dh pnt msti nk tdo awl.dan kdg2 msg yg dia bg pon mcm tk romantic mcm dulu2..
aduhh sedih btul lah..aku pon tk nak terlalu ikutkan prasaan tp mmg tk leh..
pkara yg aku nk wat bodo pkara tu gaklah yg akan kaco pikiran & prasaan aku..
aku terlalu syg pada dia..mcm arinih mood aku pon tk baik sgt..aku wat bodo jer spnjg perjalanan gi kursus kwin tuh..tp har lyn aku dgn baik.jht ker aku wat har mcm tu??
atau aku ego??klo ikutkan mmg aku nih suka pendam perasaan apa yg aku tk puas ati atau pe2 jer..aku tk pndai nk luah kan..bile terdesak br aku luahkan..

esok kteorg akan jmpe lagi sbb nk abiskan kursus kawin tuk ari kedua..esok aku nk buang ego aku dan nak minta maf kat har..itupun klo aku mmpu nk luahkan kt dia..

"syg..dear btul2 syg kan sayang..dear hrp hbgn kita akn kekal hingga ke jinjang pelamin dan kekal hingga ke akhir hayat..amin.."

0 comments: